هدایای سازمانی و شرکتی

شکلات سفارشی جذابترین پک خوشامدگویی

شکلات سفارشی جذابترین ولکام پک و هدیه ای خاص.

آیا تصور می کنید که پیدا کردن یک هدیه خاص دشوار است؟ اگر بله؛ کاملا در اشتباه هستید زیرا هیچ چیز بهتر از انتخاب شکلات سفارشی با لوگو و برند شما به عنوان پک خوشامدگویی لذیذ برای مهمانان یا کارمندان جدیدتان نخواهد بود. می پرسید چرا؟ به این دلیل که شکلات هدیه ای است که در هر گاز از آن نشان دهنده عشق و لذت است. مردم در سراسر جهان از آن لذت می برند و به عبارتی بهتر شکلات حامل زبان جهانی عشق و شیرینی است.

بعلاوه، دیدن برق چشمان مخاطب عزیزتان هنگام باز کردن هدیه شما و استقبال از عطر دلپذیر کاکائو که هوا را پر می کند، تجربه ای است که شکست دادن آن سخت است.

به سختی می توانید هدیه ای لوکس و در عین حال مقرون به صرفه تر از شکلات پیدا کنید. 

دلایل انتخاب شکلات سفارشی به عنوان ولکام پک

شکلات توانایی باورنکردنی برای به ارمغان آوردن راحتی و گرما را بدون توجه به مناسبت ایام دارد. از انتقال گرما و لذت هنگام گپ زدن در یک روز سرد زمستانی به همراه یک لیوان چایی همراه با شکلات سفارشی با لوگوی شما بگیرید تا ارائه پک هدیه خوشامدگویی شکلاتی شما در قالب یک جعبه شکلات شیک با نقشی از برند و لوگو اختصاصی شما همه و همه سرشار از انتقالی حسی ارزشمند به مخاطب شما خواهد بود.

چند دلیل دیگر که مردم هدایای شکلاتی را ترجیح می دهند:

  • شکلات با ذائقه بیشتر افراد جور است.
  • قیمت مناسب و ارزان شکلات تبلیغاتی؛ بنابراین شما نیازی به فدا کردن کیفیت هدیه خود ندارید. 
  • مردم از شکلات به طرق مختلف لذت می برند. می توانند آن را به عنوان میان وعده مصرف کنند، آن را با قهوه یا چای مخلوط یا حتی در پخت و پز استفاده کنند.
  • برای هر مناسبتی، از تولد یا سالگردی خاص بگیرید تا گفتن یک تشکر ساده، سفارش شکلات با عکس دلخواه شما هدیه ایده آلی خواهد بود.

تیم نیکان شکلات در خدمت شماست تا با ارائه یک مشاوره رایگان شما را برای انتخاب بهترین پک خوشامدگویی یا هدایای خلاقانه شکلاتی و… راهنمایی کند.

شکلات سفارشی مناسب برای هر ذائقه

شکلات همه کاره است. هر سلیقه ای را با طعم ها، بافت ها و ترکیب های مختلف جذب می کند. حتی شکلات تلخ نیز برای خیلی ها یک هدیه فوق العاده به حساب می آید. به علاوه، تمام آن آنتی اکسیدان های خوشمزه موجود در شکلات تلخ در واقع به سلامت قلب انسان نیز کمک می کند.

همچنین شکلات سفید نیز هدیه ایده آلی برای افرادی است که طعم شیرین تر، شیری و خامه ای را دوست دارند. بنابراین شکلات یک گزینه مناسب برای هدیه به افراد با هر ذائقه ای خواهد بود.

گزینه ای عالی برای هر مناسبتی

شکلات یک هدیه سنتی و جاودانه است:

  1. عید نوروز؛ نیکان شکلات انواع هدایای خلاقانه سازمانی و شخصی را با چاشنی شکلات به بهترین نحوه ممکن برای شما آماده خواهد کرد.
  2. روز ولنتاین؛ با یک دسته گل خوراکی از رزهای صورتی با پک شکلات شیری اختصاصی شما ترکیبی بی نظیر خواهد بود.
  3. برای دیگر مناسبت های روزمره، آماده سازی گیفت نمایشگاهی یا جلسات سازمانی همه و همه با شکلات سفارشی و گیفت اختصاصی با لوگو شما جذابتر خواهد شد.

بنابراین سفارش شکلات اختصاصی می تواند در هر زمانی از سال و برای هر رویدادی مناسب باشد.

با نیکان شکلات هدایای شکلاتی خاص خود را بسازید

ما هدایای شما را با ظرافت بسته بندی می کنیم تا مطمئن شویم که هم از لحاظ زیبایی و هم ماندگاری در بهترین شرایط ممکن باشند. تمامی تلاش ما بر این است تا شکلات سفارشی شما یا پک های خوشامدگویی جذابتان را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت برایتان ارسال کنیم. چنانچه خواهان مشاوره رایگان بودید حتما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *